تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی در نمایشگاه مبل میبد

نمایشگاه مبلمان شهرستان میبد در سال ۹۴ از تاریخ ۱۲/۰۵/۹۴ الی ۱۶/۰۵/۹۴ در محل حسینه صاحب الزمان (عج) بیده برگزار می گردد . در این نمایشگاه که ۸۰% آن را واحدهای تولید کننده پوشش می دهند غرفه داران موظفند اجناس خود را با قیمت ۱۵ الی ۲۰ درصد پایین تر از بازار عرضه نمایند . […]

نمایشگاه مبلمان شهرستان میبد در سال ۹۴ از تاریخ ۱۲/۰۵/۹۴ الی ۱۶/۰۵/۹۴ در محل حسینه صاحب الزمان (عج) بیده برگزار می گردد . در این نمایشگاه که ۸۰% آن را واحدهای تولید کننده پوشش می دهند غرفه داران موظفند اجناس خود را با قیمت ۱۵ الی ۲۰ درصد پایین تر از بازار عرضه نمایند .
توضیح اینکه در آخرین جلسه کمیته نمایشگاه های شهرستان که در محل اداره صنعت ،معدن و تجارت برگزار گردید بنا به پیشنهاد اتحادیه درودگران و اعتراض مبل فروشان مقرر گردید در سال ۹۵ نمایشگاه مبلمان برگزار نگردد و به جای آن همزمان مطابق قوانین ،واحدهای مبل فروشی شهرستان با اطلاع قبلی اقدام به فروش فوق العاده نمایند که در واقع همه تخفیفات نمایشگاه را شامل می شود و اگر این اقدام با رضایت شهروندان و ادارات نظارتی مانند اداره صنعت ،معدن و تجارت ،اتاق اصناف ،تعزیرات و فرمانداری همراه بود این روال (عدم برگزاری نمایشگاه) سالیانه در کمیته نمایشگاههای شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود.