باغ انار ۵۰۰ متر مربعی در میبد وقف شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از وقف یک باغ انار ۵۰۰ متر مربعی به انضمام چهار جره آب چاه کشاورزی جهت امام جماعت مسجد شهید صدوقی مهرآباد خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام مجید کرمی صبح امروز دوشنبه ۵ مرداد ماه با اعلام […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از وقف یک باغ انار ۵۰۰ متر مربعی به انضمام چهار جره آب چاه کشاورزی جهت امام جماعت مسجد شهید صدوقی مهرآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام مجید کرمی صبح امروز دوشنبه ۵ مرداد ماه با اعلام این خبر افزود: جناب آقای غلامرضا صادقی نژاد در اقدامی خداپسندانه یک باغ انار به همراه چهار جره آب چاه کشاورزی مهر آباد را در شهرستان میبد وقف نمود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد با اشاره به اینکه ارزش این باغ ۶۰۰ میلیون ریال می باشد گفت:این واقف خیراندیش باغ مذکور را با نیت امام جماعت مسجد شهید صدوقی مهر آباد وقف نموده است.

گفتنی است واقف در وقفنامه ای که تنظیم نموده است تولیت این موقوفه را تا هنگام حیات، خودش به عهده دارد و بعد از آن اداره اوقاف و امور خیریه تعیین شده است.