عکس:‌ دیدار دکتر کلانتری و موحدی‌فر با شهردار میبد

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح روز گذشته دکتری کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری با سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد دیدار کرد. گفتنی است در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت شهردار میبد در خصوص امکانات و پیشرفت های این دانشگاه توضیحاتی ارائه نمود. در ادامه رئیس دانشگاه آیت الله حائری […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح روز گذشته دکتری کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری با سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد دیدار کرد.

گفتنی است در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان به سمت شهردار میبد در خصوص امکانات و پیشرفت های این دانشگاه توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه رئیس دانشگاه آیت الله حائری خواستار بازدید شهردار از این دانشگاه شد تا از نزدیک شاهد مشکلاتی از جمله عدم وجود خط اتوبوس در این مسیر، دید کم میدان مقابل دانشگاه و … باشد

article (4)

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش، مصطفی موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد و جمعی از صاحبان صنایع با سید علی نقیبی زاده ملاقات کردند.

این ملاقات با هدف عرض تبریک انتصاب ایشان به سمت شهردار میبد صورت گرفت.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان میبد به کسب رتبه های برتر کنکور اشاره کرد و افزود: سال گذشته استان یزد رتبه اول را در کشور از آن خود نمود و شهرستان میبد در استان رتبه اول کنکور را کسب کرد شهرستان میبد در کشور حائز رتبه اول است .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از این حیث که یک شهرستان بتواند هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رتبه اول کنکور را به خودش اختصاص دهد تا به حال نظیر نداشته است و این جای بسی خرسندی است.

موحدی فرد از جمله مشکلات موجود را کمبود فضای آموزشی دانست و گفت: متاسفانه برخی ارگان ها زمین هایی را به پرسنل خود واگذار نموده اند در حالی که فضای برای آموزش آن در نظر نگرفته اند و این مشکلات را برای آموزش و پرورش بوجود آورده است.

article