افشای سقوط اخلاقی کانادایی‌ها با هک سایت مبتذل

تایم: پس از هک شدن سایت مشهوری که کاربران خود را به خیانت به همسران خود تشویق می کرد مشخص شده که ۱۸۹۸۱۰ نفر از کاربران این سایت در شهر اوتاوا پایتخت کانادا زندگی می کنند. اوتاوا ۸۸۳۰۰۰ نفر جمعیت دارد و با این حساب یک پنجم مردم اوتاوا در سایت غیراخلاقی هک شده عضویت […]

تایم: پس از هک شدن سایت مشهوری که کاربران خود را به خیانت به همسران خود تشویق می کرد مشخص شده که ۱۸۹۸۱۰ نفر از کاربران این سایت در شهر اوتاوا پایتخت کانادا زندگی می کنند. اوتاوا ۸۸۳۰۰۰ نفر جمعیت دارد و با این حساب یک پنجم مردم اوتاوا در سایت غیراخلاقی هک شده عضویت داشته اند.

هک شدن سایت مذکور که سه روز پیش رخ داده باعث شده اطلاعات خصوصی ۳۷ میلیون نفر از کاربران آن در اینترنت افشا شود و البته هکرها تهدید کرده اند اگر مدیران این سایت آن را تعطیل نکنند باز هم اطلاعات دقیق تری را در مورد تک تک کاربران سایت یاد شده افشا خواهند کرد. همین مساله باعث شده بسیاری از کاربران این سایت دوستیابی غیراخلاقی برای پاک کردن حساب های کاربری خود اقدام کنند.

اطلاعاتی که هکرها افشا کرده اند نشان می دهد بیشترین میزان علاقه برای عضویت در این سایت مشوق خیانت مربوط به سیاستمداران و کارکنان عالی رتبه دولتی بوده است. زیرا بیشترین تعداد کدپستی ثبت شده در این سایت از شهر اوتاوا مربوط به منطقه Parliament Hill است.