شتابزدگی یکی از سایتهای شهرستان در تحلیل تصادف اخیر

در پی حادثه اخیر کشته شدن یک جوان بفرویی در حادثه تصادف، یکی از سایتهای خبری میبد به نقل از منبعی ناشناخته به تحلیل این حادثه پرداخت و در بخشی از آن به تخطئه خانواده آن مرحوم پرداخته است. در بخشی از این مطلب آمده: اولین اشکال متوجه شخص آن مرحوم و خانواده ی او […]

در پی حادثه اخیر کشته شدن یک جوان بفرویی در حادثه تصادف، یکی از سایتهای خبری میبد به نقل از منبعی ناشناخته به تحلیل این حادثه پرداخت و در بخشی از آن به تخطئه خانواده آن مرحوم پرداخته است.

در بخشی از این مطلب آمده:

اولین اشکال متوجه شخص آن مرحوم و خانواده ی او است. برای عدم تکرار، خانواده‌های میبدی باید، و برای تاکید دوباره، باید! از رانندگی جوانان زیر ۱۸ ساله شان جلوگیری کنند. این قانون از آنجا ۱۸ سال را سن آغاز امکان دریافت گواهینامه دانسته که تا قبل از آن امکان کنترل فرد بر وسیله نقلیه کمتر است و همچنین هیجانات فردی در سن نوجوانی بیشتر است.

این اشکال گیری سایت مذکور در حالی است که جوان ۱۷ ساله ای که در این حادثه کشته شد، اصلا راکب موتورسیکلت نبوده بلکه دوست وی رانندگی موتور را برعهده داشته است.

بنابراین به نظر میرسد تحلیلگر محترم شتابزده عمل نموده و این شتابزدگی به قیمت رنجش کسانی است که در عملی بسیار بزرگوارانه نسبت به اهدای اعضای جوانشان اقدام کردند.