لزوم اطلاع‌رسانی به افکار عمومی درباره دلایل فوت جوان میبدی

به همین جهت به نظر می‌رسد تشکیل یک نشست خبری یا اداری توسط رئیس بیمارستان امام صادق(ع) میبد و شفاف سازی درباره این موارد بسیار ضروری و موثر باشد.

پس از وقوع حادثه تلخ اخیر در میبد که منجر به مرگ مغزی شدن یک جوان اهل بفروئیه میبد شد، والدین آن مرحوم در اقدامی خداپسندانه و ستودنی فورا به اهدای اعضای جوان خود به بیماران نیازمند، رضایت دادند.

به گزارش “میبدما”، این اقدام زیبای والدین آن مرحوم در حالی صورت گرفت که شنیده شده آنان گلایه‌هایی جدی از سیر درمانی و رسیدگی بیمارستانی به فرزندشان داشته‌اند و البته این گلایه‌ها به سرعت در افکارعمومی شهرستان هم منتشر شده و شایعاتی در این باره شکل گرفته است.

تحقیقات ابتدایی “میبدما” در این باره نشان می‌دهد که احتمالا بیمارستان میبد در رسیدگی به وضعیت این بیمار، قصور قابل توجه و موثری نداشته است و بیشتر شایعات مطرح شده به دور از واقعیت می‌باشد.

به همین جهت به نظر می‌رسد تشکیل یک نشست خبری یا اداری توسط رئیس بیمارستان امام صادق(ع) میبد و شفاف سازی درباره این موارد بسیار ضروری و موثر باشد. همچنین گفتگوی مستقیم متولیان بیمارستان با والدین خیراندیش جوان متوفی، تا حد زیادی می‌تواند به ابهاماتی که در این باره ایجاد شده پایان دهد.