وقتی خیلی راحت و بی دغدغه سیمای شهرمان را خراب می کنند!

بارجین ما: اما متاسفانه برخی از مردم و به خصوص جوانها و نوجوانها به تنها چیزی که فکر نمی کنند همین مسئله است! آنان خیلی راحت سیمای شهر را تخریب می کنند و اصلا با خود نمی گویند فضایی که شهرداری مهیا کرده است، برای خود ماست تا از شهرمان لذت ببریم و حتی بخشی از هزینه های آن هم از پول مالیات و … مردم است.

  • عکاس و نویسنده: محمد حسین حفیظی

می شود گفت که زیبایی ظاهری شهر از مهمترین نکات یک شهر خوب و نمونه است و نماد فرهنگ عمومی مردم آن شهر و البته این زیبایی هم  جز با همکاری شهرداری و مردم محقق نمی شود.

از یک طرف شهرداری باید برای زیبا سازی شهر هزینه، سعی و تلاش کند و از طرف دیگر مردم آن شهر نیز باید در نگه داری از اموال شهری بسیار بکوشند.

اما متاسفانه برخی از مردم و به خصوص جوانها و نوجوانها به تنها چیزی که فکر نمی کنند همین مسئله است! آنان خیلی راحت سیمای شهر را تخریب می کنند و اصلا با خود نمی گویند فضایی که شهرداری مهیا کرده است، برای خود ماست تا از شهرمان لذت ببریم و حتی بخشی از هزینه های آن هم از پول مالیات و … مردم است.

اینان به راحتی روی در و دیوار شهر را خط خطی می کنند و با خود نمی اندیشند که بنایی که به سادگی آن را تخریب می کنند، جزئی از بیت المال است؛ باید روزی درمورد آن در پیشگاه حق پاسخگو باشند.

یادمان نرود که ظاهر هر شهر نشانی از فرهنگ مردم آن شهر است. پس با نگهداری از آن فرهنگ بالای مردمان شهر میبد را به رخ دیگران بکشیم.