برگزاری همایش بزرگ “دستهای آسمانی” در میبد +گزارش تصویری

اولین همایش بزرگ دستهای آسمانی و نقش گروههای پزشکی در دوران دفاع مقدس بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف زنده کردن خاطرات دفاع مقدس و روزهای جنگ به همت بسیج جامعه پزشکی و پایگاه سرداران شهید میبد برگزار شد.

اولین همایش بزرگ دستهای آسمانی و نقش گروههای پزشکی در دوران دفاع مقدس بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف زنده کردن خاطرات دفاع مقدس و روزهای جنگ به همت بسیج جامعه پزشکی و پایگاه سرداران شهید میبد صبح دیروز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، این مراسم ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری روشندل آقای فلاح آغاز شد. پس از آن دکتر ناصر آقایی مسئول بسیج جامعه پزشکی میبد ضمن خوشامد گویی به حضار از مسئولین و دست اندرکاران این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر میرمحمدی جانباز ۷۰ درصد به بیان رشادتهای بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

دکتر میرمحمدی همچنین با بیان خاطراتی از شهدا و هم رزمان خود بیان داشت: همه ما مدیون خون شهدا و امام راحل هستیم.سرگذشت دشمنان امروز ما سرگذشت بدکارانی همچون صدام خواهد بود. واقعا جنگ برای ما نعمت بود.دستاوردهای زیادی را پس از جنگ تاکنون کسب کرده ایم.

پس از آن دکتر قادری مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: اسلام ما بدون رنج و سختی به دست ما نرسیده است بدهکار شهدا و جانبازان هستیم. اکنون به درجات عظیمی از علم و استقلال رسیده ایم.

همچنین این مراسم با شعرخوانی توسط آقای خشایی ادامه یافت.

در پایان نیز هدایایی به دکتر میرمحمدی و پرسنل زحمتکش بسیج جامعه پزشکی میبد اعطا شد.

قابل ذکر است در این مراسم رییس شبکه بهداشت، رییس مرکز بهداشت، رییس بیمارستان، فرمانده گردان امام حسین(ع)، رییس شورای اسلامی شهر میبد و حجت الاسلام شاکر نیز حضور داشتند.

پخش کلیپ، اهدای کتاب، اجرای موزیک مارش، نمایشگاه عکس و… از دیگر برنامه های این مراسم بود.