این الرجبیون

حجت الاسلام سید مهدی جلال زاده

  • حجت الاسلام سید مهدی جلال زاده

باز ندای این الرجبیون از عرش بلند است. ماه رحمت، ماه مغفرت، ماه خوب خدا ماهی که جنگیدن با دشمنان(چه برسد به مسلمان و شیعه کشی توسط آل سعود و آل یهود)در آن حرام شده تا همه در امن و امان باشند و از جرعه های رحمت حق سیراب گردند.

خیلی از مردم تا اسم ماه حرام میاد اولین چیزی که به ذهنشون می رسه اینه که نکنه بیمه وسیله نقلیه ام تموم شده باشد و وحشت از این که نکنه خدا نکرده تو این ماه تصادف یا مشکلی برام پیش بیاد چون دیه تو این ماهها دوبرابره!

خوب ماه حرام جنگیدن و تلف کردن مال و جان مردم احترام مضاعفی دارد که توضیح آن در این مقال نیست ولکن چرا باید اولین چیزی که از ماه حرام به ذهن ما میاد این مسئله باشه؟

مردم ما مردمی مذهبی هستند و خیلی از اونها به اعمال دینی مقیدند، ولی شاید یکی از علت های این تبادر ذهنی بد این باشه که متدین هستیم اما اعتقادمون سسته به خیلی از مباحث شک و شبهه داریم، شیعه ائمه هستیم اما هنوز به خیلی از مسائل یقین نداریم.

راه رسیدن به یقین بنابر گفته آیات الهی(وَاعْبُدْ رَبَّکَ حَتَّی یَأْتِیَکَ الْیَقِینُ.حجر۹۹) و ائمه معصومین طاعت و عبادت کردن است و ماه رجب المرجب بهترین فرصت است برای کسانی که خواسته باشند.

ماه رجب با اون عظمت، فضیلت ها، فضای ملکوتی و اعتکاف های قشنگش بهترین فرصت برای خانه تکانی دله که خیلی ها یکماه پیش حرف از اون میزدند.

تا دیر نشده کاش به فکر باشیم و با دعا و توسل به درگاه محمد و آل از این سفره پر فیض استفاده کامل رو ببریم. انشاء الله

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم