سعودی‌ها می‌خواهند ضربه‌ای به مکه و مدینه بزنند و آنرا گردن انصارالله بیاندازند

امام جمعه موقت میبد با اشاره به خیانت عده ای از روشنفکر نماهایی که دستشان در دست منافقین بود گفت : کسانی که هم و غم آنها راضی کردن اربابان مستکبر بود بنی صدر یکی از این افراد بود که با از بین بردن جزئیات نقشه های امریکا ، خیانت بزرگی را بر علیه ملت ایران مرتکب شد

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دور تازه مذاکره با نمایندگان گروه ۱+۵ در سطح کارشناسان و معاونین و خط قرمزهای ایران گفت : در مذاکراتی که تا دهم تیر با طرف مقابل خواهیم داشت باید خط قرمز هسته ای در این مذاکرات رعایت و عزت کشور را حفظ کنند .

به گزارش میبد آدینه ،‌ حجت الاسلام محمد اعرافی با تاکید بر اینکه حتی یک حرکت علمی هسته ای هم نباید متوقف شود تصریح کرد : تیم مذاکره کننده باید بر ادامه تحقیق و توسعه هسته ای در جریان و متن مذاکرات هسته ای پافشاری کنند .

خطیب جمعه موقت میبد تاکید کرد : هیچ کس حق معامله بر روی دستاوردهای هسته ای کشور را ندارند و روابط ما و آژانس بین المللی انرژی هسته ای که دست خود دشمن است باید به صورت متعارف و غیر فوق العاده باشد .

وی افزود : تامین نیازهای کشور در زمینه غنی سازی به میزان ۱۹۰ هزار سو باید انجام شود .

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه نیازها و تحریم های ظالمانه استکبار ، غرب و امریکا نباید به مذاکرات گره بخورد تصریح کرد : این مذاکرات همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید فقط در بحث هسته ای باشد .

امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : همانطور که فرماندهان نظامی و سپاه ما معتقدند : دشمن حق نزدیک شدن به پایگاههای موشکی و نظامی ما را ندارند و اگر نزدیک شوند با سرب داغ جواب آنها را خواهیم داد.

حجت الاسلام اعرافی در ادامه با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم وهابی آل سعود به کشور یمن گفت : ۲۷ روز بمباران کشور یمن از سوی رژیم مزدور و تا دندان مسلح آل سعود همانند جنایتی است که رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه و فلسطین انجام داد .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه رژیم پوسیده آل سعود به بهانه از بین بردن زیرساخت های انصارالله و حوثی ها ، زنان و کودکان مظلوم یمن را هدف قرار داد افزود : این خیال باطل است که آل سعود به اهداف خود دست یابد .

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه شاید برای خیلی ها این سوال پیش آید که چرا انصارالله حمله موشکی به عربستان نمی کند افزود : جواب این شبهه این است که آنها به دنبال این هستند که ضربه ای را به مکه و مدینه بزنند و آن را به گردن انصارالله بیاندازند .

وی تصریح کرد : انصارالله یمن در این مسئله گول توطئه های عربی عبری امریکایی را نخوردند و هوشمندانه جلوی حملات دشمن داخلی که همان تکفیری های خونریز هستند را گرفتند.

امام جمعه موقت میبد در ادامه پنجم اردیبهشت سالروز شسکت مفتضحانه نظامیان امریکا در صحرای طبس را گرامی داشت .

حجت الاسلام محمد اعرافی با اشاره به عملیات دلتای تفنگداران امریکایی که به بهانه آزادی گروگانهای خود از لانه جاسوسی شان در ایران در صحرای طبس با چندین هواپیمای غول پیکر و هلی کوپتر فرود آمده بودند گفت : ۱۳۲ تفنگدار امریکایی که قرار بود با بالگردها خود را به تهران برسانند و با لباس مبدل و غیرنظامی ، گروگانها را آزاد کنند به اذن الهی طوفان شن مانند ابابیل بر سر آنها فرود آمد و با برخورد بالگردها به هواپیماها عده زیادی از آنها به هلاکت رسیدند.

خطیب جمعه موقت میبد این شکست بزرگ استکبار و امریکا در صحرای طبس را معجزه الهی خواند و گفت : نوجوانان و جوانان ما باید در این باره مطالعه و عاقبت شوم دشمنان نظام و انقلاب را مشاهده کنند .

وی یاد و خاطره شهید منتظر قائم فرمانده وقت سپاه پاسداران استان یزد را گرامی داشت و افزود : این شهید بزرگ بنا به خیانت بنی صدر به درجه رفیع شهادت نائل شد .

امام جمعه موقت میبد با اشاره به خیانت عده ای از روشنفکر نماهایی که دستشان در دست منافقین بود گفت : کسانی که هم و غم آنها راضی کردن اربابان مستکبر بود بنی صدر یکی از این افراد بود که با از بین بردن جزئیات نقشه های امریکا ، خیانت بزرگی را بر علیه ملت ایران مرتکب شد .

حجت الاسلام اعرافی ، هشتم اردیبهشت سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید شیرودی را نیز گرامی داشت .

وی سالروز ولادت با سعادت حضرت جوادالائمه علیه السلام را به شیعیان آن حضرت تبریک گفت و افزود : امام جواد علیه السلام پایه های امامت را استوار کرد و خط خلافت و رهبری را در اهل بیت حفظ کرد.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به جلسات مناظره ای که دشمنان برای زیر سال بردن امام جواد (ع) برقرار کرده بودند خاطرنشان کرد : امام جواد (ع) مناظره ای که با یحی بن اکثم داشت امام جواد در حفظ پایه های شیعه و نگه داشتن میراث نبوی و علوی غوغا کرده است .

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه شیعیان در دروه امام جواد علیه السلام در استبداد بودند اما امام با تدبیری که انجام داد شیعه را تقویت کرد افزود : یکی از این تدابیر گسیل کردن نمایندگان خاص و ویژه به سمت اقصی نقاط بلاد اسلامی در آن دوره بود تا با مردم ارتباط برقرار کنند .