دیدار اعضای خانه نخبگان میبد با مشاور میبدی بنیاد ملی نخبگان +عکس

جمعی از اعضای خانه نخبگان میبد به همراه تعدادی از صاحبان شرکت‌های دانش بنیان میبد با مشاور بنیاد ملی نخبگان دیدار کردند. در این دیدار نخبگان حاضر، مسائل و مشکلات خود که مرتبط با بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی رئیس جمهور است را باد دکتر حمید جمال الدینی در میان گذاشتند.

جمعی از اعضای خانه نخبگان میبد به همراه تعدادی از صاحبان شرکت‌های دانش بنیان میبد با مشاور بنیاد ملی نخبگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار “میبدما” در این دیدار نخبگان حاضر، مسائل و مشکلات خود که مرتبط با بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی رئیس جمهور است را باد دکتر حمید جمال الدینی در میان گذاشتند.

مشاور بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه این بنیاد به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته، افزود: اگر بنیاد ملی نخبگان به جایی رسیده به خاطر حمایتهای مقام معظم رهبری بوده است.

وی مسیر فعلی فعلی هزینه‌ شدن کمکهای خیری را نادرست دانست و گفت: باید کمکهای خیری به سوی تحقیق و توسعه و ایجاد صندوق‌های حمایت از نخبگان سوق یابد.

وی به مسئولان پارک علم و فن آوری و خانه نخبگان میبد توصیه کرد تا به کمک همدیگر دوره‌های آموزشی چگونگی ثبت شرکت‌ها، پرورپوزال نویسی و کلا تبدیل درخواست متقاضیان به گفتمان حقوقی را در دستور کار خود قرار بدهند.

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????