انتصاب دکتر میرجلیلی به عنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی یزد

دکتر میرجلیلی تاکنون سمت ریاست بیمارستان شهید صدوقی یزد را برعهده داشته و در زمره مدیران متعهد و سالم بخش بهداشت و درمان استان یزد محسوب می شود.

با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر سید محمد رضا میرجلیلی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، از مدتی پیش زمزمه تغییر رییس این دانشگاه به گوش می رسد و آقایان دکتر سید جلیل میرحسینی و دکتر میرجلیلی برای این سمت مطرح بودند که عاقبت، دکتر میرجلیلی توفیق خدمتگذاری در این سمت را پیدا کرد.

دکتر میرجلیلی تاکنون سمت ریاست بیمارستان شهید صدوقی یزد را برعهده داشته و در زمره مدیران متعهد و سالم بخش بهداشت و درمان استان یزد محسوب می شود.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی یزد در زمان مدیریت دکتر میرمحمدی -که از جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی محسوب می شوند- از یک دانشگاه با بدهی ۱۷ میلیارد تومانی به دانشگاهی ممتاز در سطح کشور تبدیل شد تا آنجا که این دانشگاه علیرغم همه محدودیتها در زمره چند دانشگاه معدود “تیپ یک” کشور قرار گرفت و اکنون استان یزد به عنوان قطب پزشکی کشور محسوب می شود.

شایان ذکر است این اولین تغییر در سطح مدیران استان یزد بوده و گفته می شود فشار سیاسی سنگینی که در این باره وجود داشته در تصمیم وزیر مبنی بر تغییر رییس دانشگاه، کاملا موثر بوده چرا که تغییر یک مدیر تا پیش از تعیین استاندار یک استان چندان مرسوم نیست.

شبکه میبدما برای جناب آقای دکتر میرجلیلی در سمت جدیدشان جهت خدمت به مردم عزیز استان دارالعباده آرزوی موفقیت می نماید.