تلاش عناصر اصلاح‌طلب میبدی برای تصدی نمایندگی میبد در مجلس توسط تابش!

این اقدام بدون هماهنگی با امام جمعه معزز و مقامات ارشد شهرستان صورت گرفته است و جمعی از اهالی محلات مختلف شهرستان با شنیدن خبر این اقدام اصلاح طلبان میبدی مبادرت به تهیه طوماری در اعتراض به این اقدام نموده اند.

شنیده شده برخی از عناصر رابط با چهره های دوم خردادی در شهرستان میبد در اقدامی شتاب زده و خلاف خواست اکثر قریب به اتفاق مردم میبد، برای تصدی سمت نمایندگی میبد در مجلس تا زمان انتخابات بعدی مذاکراتی انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، این افراد که سرپل چهره های اصلاح طلب در میبد محسوب می شوند برای تصدی نمایندگی میبد توسط محمد رضا تابش تا زمان انتخابات بعدی مجلس با مسئولان امر مذاکراتی را انجام داده اند.

این اقدام که کاملا برخلاف مصالح و شان مردم و مسئولین شهرستان میبد محسوب می شود بدون هماهنگی با امام جمعه معزز و مقامات ارشد شهرستان صورت گرفته است و جمعی از اهالی محلات مختلف شهرستان با شنیدن خبر این اقدام اصلاح طلبان میبدی مبادرت به تهیه طوماری در اعتراض به این اقدام نموده اند.

شایان ذکر است طی روزهای آینده طرحی دوفوریتی در مجلس ارائه خواهد شد تا در صورت تصویب نمایندگان، امکان برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تفت و میبد ظرف شش ماه آینده فراهم شود.

گفته می شود تا زمان برگزاری انتخابات در میبد و تفت، مردم و مسئولان شهرستان ، متمایل به تصدی وظایف نمایندگی تفت و میبد توسط صالح جوکار -نماینده یزد و صدوق- هستند.