رانندگی خواب و بیدارانه ظریف بر اسکانیای سیاست‌خارجه +عکس

احمدی مقدم: «وزرا در استفاده از فیس بوک همانند مردم تابع قانون باشند». آقای احمدی مقدم! فسبوک بازی وزیر خارجه هم تخلف است؟ یعنی نماد سیاست خارجی ما کسی است که خودش به قانون کشور ما اهمیت نمی دهد؟

  • ابوالفضل امامی

«هندوانه به شرط چاقو» را برخی به «دموکراسی خواهی به شرط چاقو»  کشاندند؟ یعنی رأی مردم وقتی خوب است که به نفع آنان باشد! قانونگرایی هم وقتی خوب  است که قانونی بتواند منافع آنان را تأمین کند.

احمدی مقدم: «وزرا در استفاده از فیس بوک همانند مردم تابع قانون باشند». آقای احمدی  مقدم! فسبوک بازی وزیر خارجه هم تخلف است؟ یعنی نماد سیاست خارجی ما کسی است که خودش  به قانون کشور ما اهمیت نمی دهد؟

  ۴روز بعد در ۲۸ شهریور همان سایت عصر ایران اقدام به ریپرتاژ تعجب برانگیز فیسبوکبازی وزیر کرد:

رانندگی با حالت خواب و بیدار بر اسکانیای وزارت خارجه:  وزیر خارجه در بخشی از این مطالب فیسبوکی اش نوشته است:

«بعد هم من بیست دقیقه ای — در خواب و بیداری!! — در مورد  سیاست خارجی دولت تدبیر و امید و نگاه ما به جهان و روابط بین المللی صحبت کردم که  مجموعا مورد استقبال حاضرین قرار گرفت».

وزیری که در خواب و بیداری سیاست خارجی کشور را تبیین می کند، بهتر است به جای فیسبوک بازی بخوابد تا هم الگویی برای مردم و دیگر کشورها در احترام به ایران و قوانین کشور باشد و هم اینکه با این رانندگی خواب و  بیدارانه بر اسکانیای سیاست خارجه فاجعه برای کشور درست نکند!