پیام تسلیت آیت الله اعرافی به مناسبت درگذشت سردار آقایی

امام جمعه محترم میبد با صدور پیامی درگذشت فرمانده رشید و سرباز سرافراز اسلام سردار ناصر آقایی را تسلیت گفتند. به گزارش میبد آدینه ، متن پیام به این شرح است : بسمه تعالی خبر درگذشت فرمانده رشید و سرباز سرافراز اسلام سردار ناصر آقایی (ره) مایه تاثر و اندوه فراوان شد ، ایشان از […]

امام جمعه محترم میبد با صدور پیامی درگذشت فرمانده رشید و سرباز سرافراز اسلام سردار ناصر آقایی را تسلیت گفتند.

به گزارش میبد آدینه ، متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی

خبر درگذشت فرمانده رشید و سرباز سرافراز اسلام سردار ناصر آقایی (ره) مایه تاثر و اندوه فراوان شد ، ایشان از پاسداران و سرداران بلندقامت و فداکار و دارای سوابق درخشان در دفاع مقدس و عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی بودند و زندگی و سیره پاک او الهام بخش پاسداران و سربازان اسلام و جوانان بزرگوار است.

اینجانب با دلی آکنده از درد و تألم ، فقدان آن عزیز را به خانواده و آقازادگان محترم آن مرحوم و همه علاقه مندان به آرمانهای امام (قدس سره) و مقام معظم رهبری (مدظله) و مردم عزیز استان یزد و میبد و به سپاه پاسداران و بسیج نیرومند ، تسلیت و تعزیت می گویم و علو درجات آن سفر کرده به کوی دوست را در این ماه مهمانی خدا مسألت دارم و صبر و شکیبایی و پاداش نیک را برای داغدیدگان ارجمند آرزومندم.

تغمده الله بغفرانه

علیرضا اعرافی – امام جمعه میبد

————————

سردار آقایی که از یادگاران دوران دفاع مقدس و برادر شهید می باشد بدلیل بیماری قلبی مدتی بود که در بیمارستان سیدالشهدا یزد بستری بود.

وی که قبلا نیز سابقه عمل جراحی قلب را نیز داشت اهل شهرستان میبد می باشد که مسئولیت جانشینی قرارگاه را برعهده داشت. او پس از انجام عمل جراحی قلب دار فانی را وداع گفت و به یاران و برادر شهیدش پیوست.

گفتنی است مراسم تشییع و تدفین این یادگار دفاع مقدس امروز جمعه (۴ مرداد)، ساعت ۱۷:۳۰ از باغ رضوان میبد به سمت گلزار شهدای فیروزآباد برگزار می شود.