برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس درحوزه انتخابیه میبد وتفت دراوایل سال آینده

با توجه به اینکه نزدیک به ۳ سال دیگر از دوره نمایندگی مجلس باقی مانده و دیگر انتخاباتی در پیش نداریم و نمی توان این دو شهرستان را از داشتن نماینده محروم نگهداشت درخواستی به هیئت رئیسه مجلس مبنی بر راه ادازی دفتر نماینده در این دو شهرستان به صورت رسمی داشته ایم.

صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار ایرنا در تفت با بیان اینکه مردم استان یزد بویژه شهرستانهای تفت و میبد، عزیزی دوست داشتنی،فعال و همدرد مردم را از دست داده و این ضایعه ای دردناک هم برای آنها و هم برای مجلس شورای اسلامی می باشد گفت: در صورت تصویب طرح دوفوریتی که با امضای نمایندگان به مجلس ارائه شده در اوایل سال آینده شاهد برگزاری انتخابا ت دراین دو حوزه انتخابیه باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نزدیک به ۳ سال دیگر از دوره نمایندگی مجلس باقی مانده و دیگر انتخاباتی در پیش نداریم و نمی توان این دو شهرستان را از داشتن نماینده محروم نگهداشت درخواستی به هیئت رئیسه مجلس مبنی بر راه ادازی دفتر نماینده در این دو شهرستان به صورت رسمی داشته ایم.

جوکار ادامه داد: با راه اندازی این دفاتر رسمی مردم می توانند مشکلات و درخواستهای خود را از این طریق پیگیری نموده و مشکلات و مسائل مهم و کلان دو شهرستان هم دنبال شود.

وی افزود: در حال حاضر مردم می توانند از طریق هماهنگی با دفتر اینجانب در مرکز استان و یا مستقیما با ما در ارتباط باشند و مسائل و مشکلات خود را در میان بگذارند