قبولی۱۰۰درصد دانش‌آموزان مدرسه خدیجه‌کبری

در آستانه آغازسال تحصیلی جدید مدیر، معاونین، کارشناسان ستادی آموزش و پرورش میبد، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر و شورای آموزش و پرورش با آیت الله اعرافی دیدارنمودند. در ابتدای این دیدار اسعدی مدیر آموزش و پرورش میبد موفقیت های سال جاری تحصیلی در حوزه های آموزشی و پرورشی و پشتیبانی  را به آیت […]

در آستانه آغازسال تحصیلی جدید مدیر، معاونین، کارشناسان ستادی آموزش و پرورش میبد، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر و شورای آموزش و پرورش با آیت الله اعرافی دیدارنمودند.

در ابتدای این دیدار اسعدی مدیر آموزش و پرورش میبد موفقیت های سال جاری تحصیلی در حوزه های آموزشی و پرورشی و پشتیبانی  را به آیت الله اعرافی و اعضای شورای آموزش و پرورش تبریک گفت.

وی افزود: امسال قریب به ۱۵ هزار دانش آموز وارد مدارس شهرستان میبد می شوند به اضافه ی ۴۰۰ نفردانش آموز که وارد ۹ مدرسه در منطقه ندوشن خواهند شد.

به گفته اسعدی از این تعداد دانش آموز بالغ بر ۶۰۰ نفر اتباع افغانی هستند که در ۲ مدرسه مهاجرین در شهرک  مهمانپذیر مشغول به تحصیل می شوند و چیزی در حدود ۵۰۰ نفر در مدارس شهرک مهمانپذیر و بقیه در مدارس سطح شهر به صورت پراکنده به تحصیل می پردازند.

در ادامه موحدی فرد معاون آموزشی به ارائه ی گزارشی از وضعیت آموزش و موفقیت های کسب شده در بحث کنکور سراسری پرداخت .

وی گفت: طبق اعلام رسمی سازمان سنجش امسال در رشته تجربی مجموعاً ۱۳ نفر پزشکی در شهرستان میبد داشته ایم، در رشته ریاضی وضعیت بسیار خوبی دا ریم که حدود ۸۰ در صد از قبولی ها در رشته های مهندسی می باشد و نزدیک به ۶۰ درصد در رشته های روزانه قبول شده اند.

در رشته علوم انسانی یک وضعیت جهشی فوق العاده خوبی داشته ایم به عنوان  مثال در دبیرستان دخترانه  خدیجه کبری(س) شاهد قبولی ۱۰۰ درصدی دانش آموزان هستیم، همچنین در دبیرستان پسرانه گلشن در رشته علوم انسانی ۱۰۰ درصد قبولی کنکور داشته ایم.

موحدی فرد در ادامه گفت: در بحث هوشمند سازی شهرستان میبد حائز رتبه اول کشور می باشد، میانگین هوشمند سازی کشور ۳۰درصد است که در شهرستان میبد در دوره ی متوسطه نظری و مهارتی و فنی و حرفه ای ۱۰۰ درصد هوشمند سازی شده اند. در دوره ی ابتدایی ۸۰ درصد و در دوره متوسطه اول تا پایان شهریور امسال حدود ۸۰ درصد مدارس هوشمندسازی می شوند.

در پایان آیت ا… اعرافی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی ضمن تبریک  فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید را به همه معلمین و دانش آموزان و دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت  اظهار امیدواری کرد که تا انشاءالله همگی با عزم جدید وهمت بلند سال جدید تحصیلی را آغاز نمائیم.

تجلیل از سرکارخانم سهیلا سبحانی دارنده مدال المپیاد شیمی و رتبه ۱۳ کنکور سراسری در رشته تجربی توسط آیت ا… اعرافی برنامه پایانی این دیدار صمیمانه بود.