قبولی۲۵درصدفارغ‌التحصیلان‌دانشگاه‌میبد‌درکارشناسی‌ارشد‌دولتی

دکتر عباس کلانتری خلیل آبادی رئیس دانشگاه آیت ا… العظمی حائری میبد از قبولی ۳۱ نفر از دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۲ خبر داد و گفت: از مجموع ۱۲۱ نفر فارغ التحصیل سال گذشته، ۳۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند که این رقم […]

دکتر عباس کلانتری خلیل آبادی رئیس دانشگاه آیت ا… العظمی حائری میبد از قبولی ۳۱ نفر از دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال ۹۲ خبر داد و گفت: از مجموع ۱۲۱ نفر فارغ التحصیل سال گذشته، ۳۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند که این رقم بیش از یک چهارم فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی این دانشگاه را شامل می شود.

وی این میزان قبولی را برای یک دانشگاه نو پا بسیار خوب توصیف کرد و این موفقیت را بیانگر کیفیت بالای آموزش و ناشی از تلاش شبانه روزی دانشجویان این دانشگاه و برخورداری از اساتید مجرب دانست و افزود: تعداد دیگری از دانشجویان نیز در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاههای آزاد و پیام نور پذیرفته شده اند.

دکتر کلانتری در ادامه به وجود ۶ رشته کارشناسی ارشد و ۲ رشته دکتری در این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد : سال ۹۳  تعداد رشته های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه به دو برابر تعداد موجود افزایش خواهد یافت.

گفتنی است دانشگاه آیت ا.. العظمی حائری میبد دومین دانشگاه جامع دولتی استان است که در مقاطع سه گانه ،کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.