گلایه خلیلی از اصناف میبد

حجت الله خلیلی رئیس کمیته راهبردی نمایشگاههای شهرستان در خصوص نمایشگاه فروش پائیزه به خبرنگار میبدخبر گفت: در ابتدا تولد هشتمین امام شیعیان جهان را که مصادف با ایام برگزاری نمایشگاه است تبریک گفته، همچنین هفته دفاع مقدس را که مقارن با برگزاری نمایشگاه است را گرامی می دارم . خلیلی خاطرنشان ساخت: امسال نیز […]

حجت الله خلیلی رئیس کمیته راهبردی نمایشگاههای شهرستان در خصوص نمایشگاه فروش پائیزه به خبرنگار میبدخبر گفت: در ابتدا تولد هشتمین امام شیعیان جهان را که مصادف با ایام برگزاری نمایشگاه است تبریک گفته، همچنین هفته دفاع مقدس را که مقارن با برگزاری نمایشگاه است را گرامی می دارم .

خلیلی خاطرنشان ساخت: امسال نیز مطابق سالهای گذشته نمایشگاه فروش پائیزه ۹۲ با تعداد حدود ۸۰ غرفه در محل سالن آموزشگاه های شهرستان، جنب فرمانداری و در دو محوطه دارای غرفه برگزار می گردد.

وی زمان برگزاری نمایشگاه را از تاریخ ۲۲/۶/۹۲ لغایت ۳۱/۶/۹۲ دانست و اظهار داشت:  اجناس قابل عرضه در نمایشگاه شامل: کیف، کفش، البسه، مواد غذایی، لوازم التحریر و … می باشد.

خلیلی تصریح کرد: مجری نمایشگاه مجامع امور صنفی شهرستان می باشد که نهایتاً شرکت نمایشگاهی شکوه مروارید عامل برگزاری نمایشگاه است و نظارت عالیه بر امور نمایشگاه توسط کمیته راهبردی نمایشگاه صورت می گیرد، که شامل نمایندگان ۷ نهاد و اداره شهرستان است.

رئیس کمیته راهبردی نمایشگاه های شهرستان راجع به تاریخ برگزاری نمایشگاه که بعضی از همشهریان از آن انتقاد کرده بودند به خبرنگار میبد خبر گفت: باید به استحضار همشهریان عزیز برسانم، تاریخ برگزاری با تصمیم و رای گیری اعضای کمیته برگزاری نمایشگاه بوده است. این تاریخ همزمان با برگزاری نمایشگاه اردکان است و در زمینه توزیع اجناس تنظیم بازار در نمایشگاه، دو شهرستان با مشکلات کمتری مواجه می گردند.

وی ادامه داد: بحث توجه به اصناف شهرستان نیز در این انتخاب مورد نظر بوده است و به خاطر فروش واحدهای صنفی شهرستان ۱۰ روز آخر شهریور به نمایشگاه اختصاص یافته است.

در پایان حجت الله خلیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ضمن گلایه از اصناف شهرستان گفت: با توجه به این که نمایشگاه متعلق به میبد است اصناف شهرستان آن طور که باید و شاید در نمایشگاه شرکت نمی کنند و ما نهایتا به این نتیجه می رسیم که باید از شرکت های نمایشگاهی استفاده کنیم. بنابر این انتظار داریم در نمایشگاه های بعدی اصناف به صورت گسترده تری در نمایشگاه های داخلی شهرستان شرکت نمایند.