موسسه قرآن و عترت حمزه علی میبد چند حافظ قرآن پرورش داده است؟

حجه الاسلام والمسلمین سعیدی ریاست نظارت و بازرسی مرکز توسعه وترویج قرآنی به همراه کارشناسان قرآنی استان جناب آقای نجم الهدی و آقای حسینی ازموسسه قرآن و عترت حمزه علی بازدید بعمل آوردند.

عصرشنبه مورخ ۱۶/۶/۹۲حجه الاسلام والمسلمین  سعیدی ریاست نظارت و بازرسی مرکز توسعه وترویج قرآنی به همراه کارشناسان قرآنی استان جناب آقای نجم الهدی و آقای حسینی ازموسسه قرآن و عترت حمزه علی بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار “میبدما” در این بازدید،ابتدا آقای سعیدی ازکلاس­های حفظ موسسه بازدید نموده و نکاتی در رابطه با برنامه های حفظ مرکز ایراد نمود.

در ادامه، جلسه­ای با حضور مدیر و مسـئولان موسسه تشکیل شد و مدیر موسسه گزارشی درمورد برنامه های مؤسسه و نحوه پیشرفت موسسه و آماری از تعداد حافظان قرآن وکلاس­های دایر ارائه نمود که بدین شرح می­باشد:

حافظ کل قرآن ۶۰نفر

حافظ ۲۰جزء ۲۵نفر

حافظ۱۰ تا۱۵جزء۳۵نفر

حافظ۷جزء۱۲نفر

حافظ ۵ جزء ۲۰نفر می­باشد.

روزهای فرد ۱۰کلاس حفظ با۱۲۰نفر حافظ که از سال­های قبل شرکت کردند. کلاس صوت و لحن ۱۵نفر،تدبر۲۰نفر، مفاهیم۱۰۱۱ درقالب۵ کلاس۸۰ نفر، مفاهیم۱۰۲،۱۲نفر، مفاهیم ۱۰۷ درقالب ۳کلاس ۴۵ نفر . روزهای زوج۱۳۰نفر در قالب دوکلاس روخوانی و روانخوانی، سه کلاس تجوید و مفاهیم که پیش نیاز حفظ است برای مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و کلاس حفظ بزرگسالان، مربوط به ثبت نام تابستان۹۲ بوده، که این تعدادآمار بدون هیچگونه تبلیغات تشکیل گردیده است.

درادامه مدیر موسسه ضمن پرداختن به موضوع کمبود فضای لازم جهت توسعه بازدهی آموزشی در موسسه گفت: درحال ساخت ساختمانی برای موسسه برای افزایش فضای کافی برای قرآن آموزان می­باشیم که با کمبود بودجه مواجه هستیم .

مدیر موسسه هم­چنین به شرکت فعال و ثبت نام بالغ بر۲۰۰نفر از قرآن آموزان در مسابقات ارشاد که آزمون آن در مهرماه برگزار می­گردد اشاره کرد .

شرکت در مسابقات احسن الحدیث وکتب شهید مطهری، برگزاری همایش­ها ازجمله همایش حجاب و عفاف و همایش فوزعظیم و برگزاری دوره­های تربیت مربی کودک، حفظ و مفاهیم؛ از دیگر فعالیت­های موسسه قرآن و عترت حمزه علی می­باشد.

در ادامه کارشناس قرآنی استان جناب آقای نجم الهدی این موسسه راازموسسات موفق و فعال وپیگیر استان معرفی ، واز زحمات بی شائبه کارکنان موسسه تقدیر