آگهی پیام‌های تبریک به وزرا هنوز ادامه دارد!

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با گذشت بیش از یک ماه از انتصاب وزرا و رای اعتماد مجلس به آنها، هنوز برخی سازمانها و ارگانها همچنان از تبریک گفتن به آقایان وزرا برای تصدی حکم خودشان در دولت یازدهم کوتاه نیامده‌اند و این تبریک‌ها به تفصیل در آگهی‌های صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی دیده می‌شود. به […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با گذشت بیش از یک ماه از انتصاب وزرا و رای اعتماد مجلس به آنها، هنوز برخی سازمانها و ارگانها همچنان از تبریک گفتن به آقایان وزرا برای تصدی حکم خودشان در دولت یازدهم کوتاه نیامده‌اند و این تبریک‌ها به تفصیل در آگهی‌های صفحه اول روزنامه‌های اقتصادی دیده می‌شود.

به گزارش فارس، برخی از سازمانها و ارگانها با وجود قرار گیریدر سال حماسه اقتصادی و سیاسی، به جای پیگیری مطالبات حماسه اقتصادی، برای درج آگهی تبریک برای آقایان وزراف تنها صفحات اول روزنامه‌های پر تیراژ اقتصادیی را انتخاب می‌کنند که از جمله می‌توان به اتاق بازرگانی ایران، یک موسسه مالی و اعتباری، یک انجمن صنفی، یک شرکت مهندسی و یک شرکت بیمه تجارت اشاره کرد.

بنابراین گزارش به نظر می‌رسد مسئولان این سازمانها به جای درج آگهی در روزنامه‌ها به این شکل و صرف هزینه‌های سنگین به دنبال آن باشند، تا تبریک خود را در فرمت‌های بسیار ارزان‌قیمت‌تر مثل درج در سایت سازمان خودشان و یا ارسال ایمیل به فرد مورد نظر انجام دهند و هزینه‌ای که در این بخش انجام می‌شود، برای اطلاع‌رسانی صحیح و منصفانه در سازمان خودشان به کار برند.

به گزارش فارس، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد پیش‌تر از سازمانها و ارگانها و نهادها خواسته بود، تا از ارسال دسته‌گل و پیام تبریک به شکل‌های مختلف خودداری کنند.