هدف ما از آمدن به جبهه، کشتن صدام نیست/ از شما مردم غیورپرور میخواهم نگذارید سنگر ما خالی و سلاح ما بر زمین بماند/ هرکس سعادت ندارد که پدر یا مادر شهید باشد

گریه، کار درماندگان است. شهادت پیروزی است و من به این مرحله رسیده ام؛ پیروزی گریه ندارد، برای پیروزی باید خوشحال بود و شادی کرد. در تشییع جنازه و مجلس ترحیم من شیرینی بدهید.

  • متنی زیبایی که در ادامه مشاهده خواهید فرمود وصیتنامه دانش‌آموز شهید محمدحسین فیاضی است که در تاریخ ۲۰/۰۲/۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد. مفاهیم بلند و محتوای متعالی این وصیتنامه نشان می‌دهد که در آن سالهای جهاد و مقاومت چقدر سریع نوجوانان به رشد تمام‌عیار فکری می‌رسیدند و این با توجه به وضعیت امروزمان، جای تامل بسیار دارد.

04 (2)

بسم الله الرحمن الرحیم

(ان الله اشتری من المؤمنین بانفسهم واموالهم بان لهم الجنه) “بدرستیکه خدا خرید ازمؤمنین جان و مالشان را و در عوض به ایشان بهشت را ارزانی داشت”

خدایا تو خود شاهد باش که من هدفی جز اسلام و قرآن نداشتم و تنها بخاطر تو قدم در این راه برداشتم و راه پرشکوه و مسیر گرانبهای شهادت را انتخاب کردم.

خدایا از تو میخواهم شهادت مرا در راه تو بپذیری.

درخت انقلاب احتیاج به این خونها دارد؛نهال انقلاب برای رشد نیاز به خونهای گرانبهای شهدادارد.

برادران من ،خون من و شما در مقابل عظمت و بزرگی اسلام هیچ است و بسی برای من افتخار است که جان ناقابل و کم ارزشم را در این راه فدا کردم و توانستم با خون خویش تا اندازه ای به اسلام و قرآن و امام امت خدمت کنم.

91-4

هدف ما از آمدن به جبهه برادران ، کشتن صدام نیست که هرکس این هدفش باشد راه اشتباه رفته است. هدف ما از آمدن به جبهه گرفتن بغداد و بصره نیست؛هدف ما از آمدن به جبهه ی جنگ حق علیه باطل ،شهادت نیست بلکه تنها هدف ما “”الله”” و تنها هدف ما “رضای تو و خدمت به اسلام” است.

در این راه پرشکوه، یکی از بزرگترین سعادتها که نصیب ما میشود شهادت در راه تو می‌باشد که من در این راه قدم نهادم و شهادت در راه تو را با آغوش باز پذیرفتم.

و حال ای پدر و ای مادر،بدانید که هرکس نمیتواند، وسعادت ندارد که پدر شهید باشد و ای مادر تو هم بدان که هر مادری نمی تواند مادر شهید باشد بلکه شایستگی میخواهد واین بزرگترین افتخار است و هرکس نمیتواند دارای مقام شهادت شود و به این مرحله برسد و به چنین سعادتی برسد بلکه شهید، شایسته و دارای شرایط عالی و اسلامی است که به همچنین مقامی میرسد؛ و ای مردم این را نیز بدانید که به نیایش ها ودعاهای شما مردم شجاع و شهید پرور است که چنین پیروزیهای عظیم نصیب رزمندگان اسلام میشود پس هر چه کردیدنماز جماعت را ترک نکنید،در نماز جمعه شرکت نمایید،هرچه باشکوه تر دعای کمیل برگزار کنید،دعای توسل و زیارت عاشورا را زیاد بخوانید و برای امام و فرج امام مهدی و برای رزمندگان دعا نمایید که واقعا به دعاهای شماست که امام زمان در جبهه حضور دارد.

11

برادران،خدا در جبهه های ما هست و برای ما پیروزی می آفریند؛خدا انشاالله سایه پرافتخار امام را بر سر شما کوتاه نگرداند.

پدر و مادر و ای برادرانم،شما در پشت سر جنازه و مجلس ترحیم من گریه نکنید که گریه، کار درماندگان است. شهادت پیروزی است و من به این مرحله رسیده ام؛ پیروزی گریه ندارد، برای پیروزی باید خوشحال بود و شادی کرد. در تشییع جنازه و مجلس ترحیم من شیرینی بدهید.

از شما مردم غیورپرور میخواهم نگذارید سنگر ما خالی بماند و سلاح ما بر زمین بماند. به سوی جبهه ها بشتابید و تا پیروزی نهایی کوشش کنید و نگذارید اسلام و قرآن و امام تنها بماند.

پدر و مادر و ای برادرانم، از من راضی باشیدو مرا حلال نمایید که میدانم در دوران کودکی شاید بر اثر نادانی شما را آزرده باشم.از تمام اهل محل و خویشان و قومان برایم حلال بودی بطلبید و از همکلاسانم نیز همینطور.

هرچه کردید امام را امام را امام را فراموش نکنید که انشاالله خداوند این مایه ی برکت و عظمت را تا انقلاب مهدی نگهدارد و هرچه کردید با منافقین برخورد جدی داشته باشید که منافقین از کفار بدترند.

مرگ بر آمریکا ، مرگ بر ضد ولایت فقیه و خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

پدر و مادر و برادرانم

وعده ما در روز محشر در بهشت

۵/۲/۱۳۶۰