پیام‌رئیس‌دانشگاه‌میبد‌بمناسبت‌شروع‌سال‌تحصیلی

“یرفع الله الذین آمنوا والذین اوتوا العلم درجات والله بما تعملون خبیر” (مجادله/۱۱)  با تبریک میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و با عرض ادب به ساحت یگانه منجی عالم بشریت و تجدید بیعت […]

“یرفع الله الذین آمنوا والذین اوتوا العلم درجات والله بما تعملون خبیر” (مجادله/۱۱)

 با تبریک میلاد با سعادت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و با عرض ادب به ساحت یگانه منجی عالم بشریت و تجدید بیعت با نائب بر حقش امام خامنه ای(مدظله العالی)، و با سپاس به درگاه ایزد متعال که در بهار دانشی دیگر به ما افتخار خدمت گذاری به جهادگران عرصه علم و پژوهش عنایت فرمود؛ سال تحصیلی جدید را با خوش آمدگویی به دانشجویان عزیزی که امسال به جمع دانشجویان دانشگاه پیوسته اند، به همه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تبریک می گویم.

دانشگاهیان عزیز! به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره):” دانشگاه مبدأ همه تحولات است” لیکن منظور ایشان صرفاً تحولات علمی و آموزشی نیست؛ بلکه تحولات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … نیز ریشه در دانشگاه دارد و برای همین است که دانشگاه در میان سایر نهاد های اجتماعی از جایگاه برجسته ای برخوردار است. از این رو رسالت اساتید و دانشجویان در این دوره سرنوشت ساز بسیار خطیر است. مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی تلاش در جهت ارتقای توان علمی و تقویت روحیه فرهنگی و اخلاقی است. از دانشجویان عزیز دانشگاه آیت الله حائری انتظار می رود در کنار توجه عمیق به علم و تحقیق  و فعالیت های مستمر فرهنگی، در پایبندی به ارزش های والای دینی و اخلاقی بویژه حفظ حجاب و پوشش کامل اسلامی در همه اماکن دانشگاه وخارج از آن اصرار ورزند تا همانند گذشته جزو بهترین دانشجویان استان و کشور باشند.

همان گونه که مستحضرید سال گذشته شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه های مختلف از افزایش رشته ها و مقاطع تحصیلی گرفته تا توسعه طرح های عمرانی و تبدیل شدن قطعی مجتمع آموزش عالی به دانشگاه آیت الله حائری و … بودیم که اگر همکاری امام جمعه محترم حضرت آیت الله اعرافی، نماینده فقید میبد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده، سایر مسؤولین شهرستان و همدلی اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و کارکنان شریف نبود، امکان پذیر نمی شد.

اینجانب ضمن تشکر از اساتید و کارکنان زحمتکش و پوزش از دانشجویان به خاطر همه کاستی ها و مشکلات گذشته به نمایندگی از تمامی مسؤولین و کارکنان دانشگاه به شما اطمینان می دهم که تمام توان خویش را برای خدمت هر چه بیشتر در سال تحصیلی جدید بکارگیریم و همه امکانات را برای ایجاد محیطی آرام بسیج نمائیم. چراغ جانتان در پرتو نور ولایت فروزان باد.

                                                                                      عباس کلانتری

                                                                                    سرپرست دانشگاه