برخورد عجیب و زننده یک دانشجوی پرستاری در بیمارستان میبد

رفتار عجیب و زننده یک دانشجوی پرستاری در بیمارستان میبد، اعتراض بیمار و همراهنش را در پی داشت./ با مراجعه به دکتر آقایی ـرییس بیمارستان ـوی که در اتاق عمل بود بلافاصله برای پیگیری موضوع در بخش حضور یافت و موضوع را صورتجلسه کرد.

رفتار عجیب و زننده یک دانشجوی پرستاری در بیمارستان میبد، اعتراض بیمار و همراهنش را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، یکی از دانشجویان رشته پرستاری حدود ساعت ۱۱ شب گذشته در بخش داخلی بیمارستان امام صادق(ع) میبد به صورت سرزده وارد اتاق بیمار می‌شود که بیمار به لحاظ حضور پادار زن به وی به خاطر این کارش به او تذکر میدهد؛ اما پرستار به جای معذرت‌خواهی شروع به پرخاشگری کرده و با پرتاپ جعبه دستمال کاغذی و انجام حرکات زشت و فریاد کشیدن سر بیمار از اتاق خارج می‌شود.

DSC_0026 - Copy

با مراجعه به دکتر آقایی ـرییس بیمارستان ـوی که در اتاق عمل بود بلافاصله برای پیگیری موضوع در بخش حضور یافت و موضوع را صورتجلسه کرد.

رییس بیمارستان امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه این رفتار بسیار زشت و ناراحت کننده است گفت موضوع را پیگیری و جهت تکرار نشدن این قبیل مسایل برخورد متناسب با این این دانشجوی غیربومی صورت خواهد گرفت.

گفتنی است دانشجوی پرستاری مذکور غیر بومی بوده و به گفته دکتر آقایی عدم آشنایی با فرهنگ اسلامی (گفتن کلمه یا الله هنگام ورود به محلی دیگر) باعث بروز این مشکل شده است.

بیمار که حدود ۵۵ سال دارد مدتی پیش به دلیل نارسایی قلبی عمل تعویض دریچه قلب داشته و از حدود ۲ ماه پیش تاکنون به علت خونریزی مغزی تحت نظر بوده و اکنون جهت حفظ آرامش هرچه بیشتر وی در اتاق خصوصی بستری می باشد.