عیادت‌امام‌جمعه‌موقت‌میبد‌ازمصدومان‌تصادف‌هولناک‌اخیر

گروه خبر: «حجت­ الاسلام محمدآقااعرافی»، امام جمعه موقت شهرستان میبد، روز گذشته با حضور در بیمارستان­های شهر قم، از مصدومان حادثه دلخراش آزاد راه قم- تهران، عیادت نموده، برای آنان از درگاه الهی سلامتی و شفای عاجل را خواستار شد. به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعهالمصطفی، امام جمعه موقت شهرستان میبد، این حادثه […]

عیادت امام جمعه موقت میبد از مصدومان حادثه آزاد راه قم- تهران

گروه خبر: «حجت­ الاسلام محمدآقااعرافی»، امام جمعه موقت شهرستان میبد، روز گذشته با حضور در بیمارستان­های شهر قم، از مصدومان حادثه دلخراش آزاد راه قم- تهران، عیادت نموده، برای آنان از درگاه الهی سلامتی و شفای عاجل را خواستار شد.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعهالمصطفی، امام جمعه موقت شهرستان میبد، این حادثه بسیار غم­انگیز را به ملت ایران و مردم یزد تسلیت گفت و ابراز داشت:‌ عیادت از بیمار دستور موکد اسلام بوده و به این امر در روایات متعدد نیز سفارش شده است؛ چراکه عیادت موجب تقویت روحیه و روان بیمار گشته و اثر بسیار مثبتی خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم فراهم­ آوردن ایمنی و استاندارد­های لازم حمل و نقل جاده­ای، هوایی و ریلی، توسط دولت برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، خاطرنشان ساخت: پلیس موظف است بر ارائه خدمات استاندارد به مسافران در بخش حمل و نقل جاده­ای کنترل داشته باشد بویژه در وسائل نقلیه همچون  اتوبوس که جان تعداد زیادی به آن بستگی دارد و در این بخش، تمام مسئولان، وظیفه سنگینی برای حفظ جان مردم به عهده دارند.

گفتنی است در تصادف مرگبار دو دستگاه اتوبوس در آزاد راه قم- تهران، ۴۴ نفر از مسافران جان خود را از دست داده و ۴۴ نفر دیگر مجروح شدند.