ندوشن صاحب ثبت احوال مستقل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد : فرماندار میبد طی سفر هفته گذشته اش به تهران با تنی چند از نمایندگان در خصوص خالی بودن کرسی نمایندگی شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی دیدار نمود . رجائی در این ارتباط بیان داشت : با نمایندگان مجلس در این خصوص رایزنی نموده ایم تا […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد : فرماندار میبد طی سفر هفته گذشته اش به تهران با تنی چند از نمایندگان در خصوص خالی بودن کرسی نمایندگی شهرستانهای میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی دیدار نمود .

رجائی در این ارتباط بیان داشت : با نمایندگان مجلس در این خصوص رایزنی نموده ایم تا راهکاری را برای این امر بیابیم و در حال حاضر موافقت ضمنی گرفته ایم تا دفتر نمایندگی معین شهرستانهای میبد و تفت در مجلس را فعال نمائیم . وی ادامه داد :  در این ارتباط حضرت آیت الله اعرافی نیز با دکتر لاریجانی  رئیس مجلس شورای اسلامی  قبلا مذاکراتی داشتند و حال امیدواریم این کار به سرانجام برسد فرماندار میبد همچنین گفت :  طی  جلسه طولانی که با آقای پلیمی معاون سازمان  خصوصی سازی کشور و همچنین مدیرکل آن  آقای مهندس ضرغامی در خصوص فولاد میبد و مسائل و مشکلات آن داشتیم این امر مهم صنعتی شهرستان را پیگیری نمودیم . رجائی در خصوص مسائل و مشکلات ندوشن هم بیان داشت : در ارتباط با نمایندگی اداره ثبت و احوال ندوشن با مهندس ناظمی رئیس ثبت و احوال کشور جلسه ای داشتیم  که خوشبختانه موافقت ایشان را گرفتیم و می بایست با همت دستگاههای ذیربط این مورد را پیگیری و به سرانجام برسانیم .  وی تصریح کرد : در آینده نزدیک شاهد افتتاح نمایندگی ثبت و احوال ندوشن خواهیم بود که از خواسته های به حق مردم خوب ندوشن بود .