ضرب و شتم و اهانت به مرد میبدی توسط زن غیربومی در میبد! +عکس

این اتفاق باعث ازدحام جمعیت و عصبانیت مردم حاضر در صحنه شد و چند نفری در حال میانجی گری بودند تا قضیه همینجا ختم به خیر گردد ولی دوباره همان خانم از ماشین پیاده شده و با قیافه طلبکارانه، راننده وانت و خانواده اش را با الفاظی بسیار زشت و رکیک، مورد خطاب قرار داد.

صبح روز دوشنبه هشتم دیماه، در خیابان امام (ره) حدفاصل میدان عدالت و سه راه سعیدی، درگیری عجیب و تاسف‌باری به وقوع پیوست.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز یکدستگاه سواری خودروی وانت که راننده آن اهل میبد بود با خودروی سواری پراید مسافربر تصادفی جزئی کرد که خسارتی بسیار ناچیز به بار آورد.

CAM00141

اما نکته بسیار عجیب و حیرت انگیزی که در این میان اتفاق افتاد آن بود که یک زن از مهاجرین جنوبی که مسافر ماشین پراید بود پس از برخورد وانت با خودرو پراید از ماشین پیاده شده و در مقابل دیدگان کسبه و مردم حاضر در صحنه، مرد راننده میبدی را مورد ضرب و شتم قرار داده و خیلی عادی و راحت دوباره در خورو نشست!

این اتفاق باعث ازدحام جمعیت و عصبانیت مردم حاضر در صحنه شد و  چند نفری در حال میانجی گری بودند تا قضیه همینجا ختم به خیر گردد ولی دوباره همان خانم از ماشین پیاده شده و با قیافه طلبکارانه، راننده وانت و خانواده اش را با الفاظی بسیار زشت و رکیک، مورد خطاب قرار داد.

آنچه حیرت انگیز است آن است که یک زن آن هم در شهری غریب و در بین اهالی همان شهر با جسارت تمام، همه لطافت زن بودن خود را زیر پا بگذارد و اینچنین در میان انبوه افراد نامحرم با صدایی بلند اهانت کند.

CAM00000142

چند ماه پیش نیز برخی از غیربومی‌های ساکن در شهرستان، با ایجاد درگیری با مردم میبد به ناسزاگویی به میبد و میبدی‌ها پرداخته بودند.

البته این نکته نباید فراموش گردد که خانواده هایی از همین مهاجرین در میبد چندین سال است که بدون حاشیه و سالم  زندگی میکنند  و خود را با فرهنگ و مذهب میبد و میبدی که بر گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است وفق داده اند و برای ما میبدی ها قابل احترام میباشند.