یک کشته و چهار زخمی؛ سهم تلخ میبدی‌ها از تصادف هولناک اخیر

در این حادثه خانم ”عاطفه بناپور” دانشجوی دانشگاه امام صادق (ع)که همراه پدر بزرگوارش میرزامحمدبناپور در اتوبوس تهران یزد بودند از فوتی‌هاست و آقای بناپور نیز در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری است.

متاسفانه با خبر شدیم که در سانحه تصادف دلخراش شب گذشته دو دستگاه اتوبوس در اتوبان قم- کاشان یک نفر میبدی تاکنون جان خود را از دست داده است.

در این حادثه خانم ”عاطفه بناپور” دانشجوی دانشگاه امام صادق (ع)که همراه پدر بزرگوارش میرزامحمدبناپور در اتوبوس تهران یزد بودند از فوتی‌هاست و آقای بناپور نیز در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری است

گفتنی است در این حادثه سرکارخانم زهره خان محمدی و همسرش محمد حسین احمدی نیز جزو مجروحان هستند که آقای احمدی در بخشش ccu  و خانم خانمحمدی در بخش داخلی بستری شدند.

این حادثه یک مجروح دیگر از میبد هم داشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی حال یکی از شهروندان میبدی آسیب دیده در این سانحه که از کارمندان دانشگاه آزاد میبد می باشد مساعد است و تنها با شکستگی ناحیه پا و بخشی از صورت روبرو است اما همسر وی که آسیب بیشتری دیده در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت نظر پزشکان است.

گفتنی است شب گذشته در اثر برخورد دو دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قم – تهران ۴۳ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و ۴۴ تن دیگر مجروح شدند.

منبع: میبدنیوز و نارین نیوز