تصاویر: حضور مسئولین مختلف میبد در محل برگزاری تئاتر «زیارت خورشید»

مراسم اختتامیه تئاتر عاشورایی زیارت خورشید با حضور فرماندار و شهردار شهرستان میبد و استقبال پر شور مردم میبد در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی برگزار شد. استقبال از این مراسم به حدی بود که تمام صندلی های سالن نمایش پر شده بود.

مراسم اختتامیه تئاتر عاشورایی زیارت خورشید با حضور فرماندار و شهردار شهرستان میبد و استقبال پر شور مردم میبد در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی برگزار شد .

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

به گزارش “میبدما”، استقبال از این مراسم به حدی بود که تمام صندلی های سالن نمایش پر شده بود و عده زیادی از مراجعین مجبور به تماشای نمایش از طبقه بالای سالن شدند .

فرماندار میبد ضمن تشکر از گروه پدیده کار گستر کویر ,شهرداری بفروئیه و دانشکده علوم قرآنی وسبک برگزاری تئاتر در میبد خواستار برگزاری بیشتر اجرای نمایش و تئاتر در شهرستان میبد شد.

در پایان از عوامل و بازیگران تئاتر توسط گروه پدیده کار گستر کویر،شهرداری بفروئیه و دانشکده علوم قرآنی تقدیر شد.