نسیم «ساپورت» طوفانی می شود؟!

محمدحسن رجایی

  • محمد حسن رجایی

دوران نوجوانی وسفرهایی که به تهران می نمودم را به یاد می آورم آن روزهازنان خیابان های شهر گیسوان خود راوسیله زینت وتبرج خود نموده بودند ودیدگان را به سمت خود جذب می کردند ومن هم که از خانواده ای مذهبی بودم جز آه کشیدن واظهار تأسف کاری از دستم برنمی آمد .

سال های بعد که به تهران می آمدم گویا هر روز بد تر از دیروزمیشد، شلوارهای کوتاه نماد تمدن وخیابان ها جولانگاه زنانی شده بود که هر لحظه جامعه را به سمت عریانی سوق می دادند.

چه زود دوران جوانی می رسد وسرنوشت تحصیل در این شهر غریب را رقم میزند سال های ابتدایی دانشگاه تفریحم خلاصه شده بود به حضور در مسجد ودرس خواندن ونامأنوس تر از هرچیزی خیابان ها وکوچه پس کوچه های شهر!

هنوز آن روز را فراموش نمی کنم که در خیابان کنار کیوسک تلفن بعد ازاتمام صحبت با خانواده وحرکت به سمت دانشگاه متوجه صدای دختر بزک کرده ای شدم که مرا برادر خود خواند وکارت اعتباریم را تقاضا کرد من هم که قیافه او را دیدم با بی محلی به حرکتم ادامه دادم واین جا بود که چیزی جز ناسزاهای او نصیبم نگردید، نمی دانم شاید هم ادب حکم می کرد که بایستم اما…

آن زمان هم با سکوت و مشغولیت به درس گذشت وچه می دانستم که تقدیرم ماندن وتأهل درپایتخت است.

حال دیگر تهران پرشده از باربی های خوش خط وخال،دولت ها یکی پس از دیگری آمده اند ورفته اند چه اصلاح طلب چه اصول گرا، بماند که آن روزها می گفتند فلان دولت آمد حجاب تعطیل می شود بعد هم گفتند آن دیگری آمد اوضاع حجاب درست می شود، دیگرچشمم آب نمی خورد که با آمدن کسی جز مهدی فاطمه (عج) حیا وعفت فاطمی بر سرزمینمان حکم فرما گردد.

این روزها دیگردارد عادی می شود که زنان با لباس های آستین کوتاه ومانتوهای چاک دار به کوچه وخیابان راه پیدا کنند.

در نهایت حربه جدید دشمن که زیرکانه این بار اندام زنان ایرانی را هدف گرفته،پوششی است به نام (ساپورت) البته شرمم می شود بگویم پوشش!!! نمی دانم بعضی هاچگونه این جرأت را به خود داده اند ،همانطور که در مراسم های عروسی ودر برابر محارم خود ظاهر می شدند اکنون خود را بزک کرده وبه خیابان ها وپاساژها نفوذ کنند.

جالب اینجاست که با کمترین تأملی می توان گامهای آرام ابلیس در ترویج اباحه گری وعریانی را فهمید: تغییر نام جوراب شلواری زنانه به ساپورت،هماهنگی ورود وتولید بیشمارآن درکشور،مسلح شدن مانکن های پشت ویترین ومانکن های انسانی خیابان گرد به آن، سایت های پرشده ازفروش مدل های رنگارنگ ساپورت بدون کوچکترین فیلتر و درآخرتبلیغ های زیرکانه آن در شبکه های ماهواره ای أعم از کنسرت گوگوش(طبق مطالعات اینترنتی)که با سیاست هرچه تمام تر با آنکه می توانند زنان را با پاهای عریان به صحنه بیاورند اما از ساپورت استفاده می کنند.

اما باید بانهایت تأسف گفت این بعضی از زنان ساده اندیش هستند که بدون اندکی درنگ ودقت در نقشه های شوم دشمنان این مرزوبوم شخصیت وحیای خود را بازیچه دست آن هاکرده اند.

دیگر وقت آن رسیده که سکوتم را بشکنم ودر این جنگ نرم باسلاح قلم بردشمن خاصم یورش برم تا شایدبعضی از مسئولین در خواب مانده وبعضی از علما وروحانیونی که احیانأ از تأثیرکلامشان اطمینان ندارند این نوشته ها را دیده وبه جنب وجوش بیفتند ،هرچند شاید آن ها هنوزهم از بحث وپیگیری این مسایل خجالت می کشند وسطح آن را پایین تر از کلاس علمی ومعنوی خود می بینند.حال آنکه همین بعضی ها هنوز نمی دانند ساپورت چیست ،چه شکلی دارد وچه کسانی آن را پوشیده اند.

دیگر شاید وقت آن رسیده باشد که ندایی بگوید: ( الیوم استعمال ساپورت در حکم محاربه با امام زمان عج ) تا بد خواهان نظام اسلامی ایران حیا وغیرت زنان ومردانی را حس کنند که برای شهدا ورهبری عزیز،حاضرند خون رنگینشان را فدا کنند.

وروباه صفتان چه حیله گرانه نقشه راه کشیده اند:
۱٫ موهای بیرون افتاده از پس وپیش ۲٫ روسری های کوتاه آب رفته ۳٫ شلوارهای سوراخ سوراخ وکوتاه شده
۴٫ مانتوهای اندامی وچاک خورده ۵٫ لباس هایی با دکمه های روی آستین جهت سهولت برای بالازدن ۶٫ ساپورت
۷٫ هدف بعدی دشمنان!!! خدا نکند که عریانی کامل اندام باشد

به امید آن روز که مسئولین، علما ودلسوزان این نظام با ذره بین قوی تری سیاست های زیرکانه دشمن را نظاره گر بوده وسازنده سد های مستحکم در برابر نفوذصفات رذیله باشند.
(رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَهً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی)…