تصاویر میبدما از بی‌توجهی متولیان ورزش میبد به تنها زمین تنیس میبد

وی گفت: در حال حاضر شهرستان اردکان با ساختن سه زمین تنیس مجهز و خرید نمودن راکتهای استاندارد از بنده و اقای محمودی خواسته است تا به علاقه مندان این ورزش اصول ابتدایی و پایه ای را آموزش دهیم.

حدود ۴ سال پیش عشق و علاقه آقای سراج دهقانی به ورزش تنیس باعث شد تا وی با پشتکار فراوان در جنب زمین چمن ورزشگاه شهید چمران میبد یک زمین اختصاصی مربوط به ورزش تنیس مهیا کند و تمام هزینه های مربوط اعم از زیرسازی، روشنایی، فنس کشی دور زمین، و غیره را از خیرین میبدی جمع آوری کند و هزینه چند راکت و توپ را خود وی تقبل نمود. در این راه از طرف تربیت بدنی شهرستان میبد همکاری خاصی که باعث پشت گرمی و ایجاد انگیزه در علاقه مندان گرددصورت نگرفت. حتی هزینه رفت و آمد آقای سیرجانی از یزد به میبد که مربی آموزش تنیس بود بر عهده اقای دهقانی بود بنده نیز دورادور در چند و چون کار قرار داشتم. با این وضعیت ادامه تنیس و آموزش آن خیلی طول نکشید به طوری که زمین مربوط به ان به حال خود رها شد.

اکمون و بعد از گذشت ۴ سال اقایان جواد طالبی و بهزاد محمودی که هردو از دانشجویان تربیت بدنی پیام نور اردکان هستند بار دیگر با تعویض زیرسازی و اضافه نمودن پمپ آب جهت اب پاشی زمین، این محل را دوباره احیا نموده اند و به تمرین مشغول می باشند.

این دو علاقه مند به ورزش تنیس، در مسابقات کشوری که در شهر اصفهان برگزار میشود بدون اسپانسر و با تقبل مخارج سفر و ثبت نام در این مسابقات حضور می یابند.

آقای طالبی گفتند: این ورزش در تربیت بدنی میبد بدون رئیس و فدراسیون می باشد و برای آموزش و انجام مسابقه هیچ گونه همکاری با ما نمیشود و حتی در زمانیکه هوا تاریک میشود اجازه روشن نمودن نورافکن ها را نداریم.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان اردکان با ساختن سه زمین تنیس مجهز و خرید نمودن راکتهای استاندارد از بنده و اقای محمودی خواسته است تا به علاقه مندان  این ورزش اصول ابتدایی و پایه ای را  آموزش دهیم.

 تربیت بدنی میبد و متولیان ورزش این شهرستان می توانند با ثبت نام از علاقه مندان و هزینه کردن مبلغ ناچیزی جهت نگهداری مجموعه، زمینه آموزش و پیشرفت این ورزش را در شهرستان میبد رقم بزنند امید است این مهم توسط دلسوزان ورزش میبد اتفاق بیفتد. چرا که به  گفته  بزرگان روح  سالم در بدن  سالم است و مردم با پرداختن به  ورزش  نه تنها از سلامتی جسمانی برخوردار خواهند بود بلکه  به دلایل علمی از شادابی و سلامت روح  و روان بهره مند خواهند گشت .