امیدبخشی سخنان فوق العاده عجیب هاشمی به کفتارهای تکفیری + فیلم

ادعاهای باورنکردنی آقای هاشمی درباره استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه، دقیقا تکرار دروغ‌های سران کاخ سفید و تل آویو است که سازمان ملل هم آن را تایید نکرده و حتی مخالفان نظام سوریه خود به استفاده از این سلاح مرگبار اذعان کرده اند!

اختصاصی میبدما/ ابوالفضل امامی

برخی از سخنان هاشمی به تکرار ادعاهای آمریکایی، صهیونیستی و کفتارهای تکفیری وهابی کشیده شده است؛ سخنانی در متهم کردن دولت سوریه به بمباران شیمیایی مردم، که ارمغانی جز فشار بر جبهه مقاومت ندارد. اگر وهابی ها، صهیونیستها و امریکاییها به جان سوریه افتادند و یک کفتار تکفیری، بدن حضرت زینب را …، به غیرت عباس بن علی بن ابی طالب چه پاسخی داده خواهد شد؟

در تاریخ پنج شنبه ۷ شهریور ۹۲ و در بحبوحه جنگ سنگین تبلیغاتی شبکه العربیه وهابیون تکفیری عربستان و شبکه الجزیره قطر و برخی شبکه های آمریکا و اسرائیل، در ایران نیز اتفاقات عجیبی همسو با صهیونیستها، تکفیری ها و شیطان بزرگ رخ داد:

نعیمه اشراقی خواهرزن رضا خاتمی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «آقای هاشمی رفسنجانی در ملاقات با جمعی از مردم استان اصفهان در حسینیه جماران که ساعاتی پیش انجام شد در ارتباط با بمباران اخیر سوریه سخنانی بدین مضمون مطرح کرده است:«دولتی که ملت خود را بمباران شیمیایی کند عواقب سخت آن را خواهد دید همانگونه که صدام در بمباران حلبچه ننگ ابدی را بر خورد خرید و دچار چنین سرنوشت هولناکی شد».

این مطلب اما بلافاصله تکذیب نشد و پس از آنکه سخنان رهبری اوباما را به عقب نشینی کشاند، سخنان نسبت داده شده به آیت الله هاشمی دو روز بعد در ۹ شهریور تکذیب شد.

خیلی زود آیت الله هاشمی در جلسه عمومی دیگری سخنرانی کرد و فایل صوتی ای از وی در پایگاه های مختلف درج شد که حاکی از یک فاجعه بود. سخنان هاشمی همچنین در خبرگزاری نزدیک به وی (ایلنا) در ۱۰ شهریور  و در ساعت ۱۰:۱۸ دقیقه منتشر شد. پیامدهای این سخنان به قدری هولناک بود که خبرگزاری ایلنا خیلی زود آن از روی خروجی خود سانسور کرد.

ادعاهای باورنکردنی آقای هاشمی درباره استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه، دقیقا تکرار دروغ‌های سران کاخ سفید و تل آویو است که سازمان ملل هم آن را تایید نکرده و حتی مخالفان نظام سوریه خود به استفاده از این سلاح مرگبار اذعان کرده اند! و برخی از رسانه های آمریکایی نیز بندر بن سلطان سعودی وهابی را عامل این بمباران معرفی کرده اند

فایل صوتی سخنان هاشمی رفسنجانی