برنامه های گرامیداشت هفته دولت در میبد

جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه رجائی فرماندار میبد با تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت را گرامی داشت و ضمن یادآوری خدمات دولت در کشور و شهرستان میبد عنوان نمود همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه عمرانی ، تولیدی و […]

جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه رجائی فرماندار میبد با تبریک هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت را گرامی داشت و ضمن یادآوری خدمات دولت در کشور و شهرستان میبد عنوان نمود همزمان با هفته دولت ۱۲ پروژه عمرانی ، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان صبح روز پنج شنبه با حضور معاونین استاندار درشهرستان میبد به بهره برداری می رسد . رجایی اظهار داشت:این طرح ها شامل طرح توسعه راه آهن ، تاسیس سایت بی تی اس مسکن مهر، تاسیس سایت جی اس ام تالیا ، اینترنت پرسرعت کافو نوری بفروئیه ، تاسیس اینترنت پرسرعت کافونوری سنتو ، اینترنت پرسرعت کافو نوری شهید مبینی و توسعه و زیرساخت داخل استان در حجت آباد و محمد آباد و شهرک صنعتی جهان آباد ،‌پرورش بلدرچین ،‌ پرورش گاو شیری ،‌ پرورش اسب ،‌آبیاری تحت فشار، توسعه سردخانه دومداره و ‌تولید وبسته بندی آجیل می باشند. وی در ادامه با بیان اینکه سال ۹۲ از چند جهت برای شهرستان میبد حائز اهمیت است تصریح کرد:تحقق توسعه قلمروه جغرافیایی شهرستان میبد و الحاق بیش از ۴ هزار کیلومتر منطقه ندوشن به میبد با همکاری دولت دهم و مسئولین استان و شهرستان یکی از آروزهای دیرینه مردم منطقه و میبد بود که برای آینده بلند مدت شهرستان ظرفیت سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و دامداری و معدنی را فراهم می می سازد. وی درادامه با اشاره به حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران در۲۴ خرداد ماه گفت:ایران اسلامی به لحاظ برخورداری از منابع انسانی و ذخائر خدادادی توانایی عبور از همه مشکلاتی که دشمن در قالب تحریم های فلج کننده به کارمی گیرد را دارد و مردم و مسئولین باید با استفاده از تمام ظرفیت های خود دولت یازدهم را برای تحقق حماسه اقتصادی کمک کنند. فرماندار میبد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : نظام اسلامی طی سی و چهار سال گذشته هم با برگزاری انتخابات سالم ،‌ایمان و باور قلبی به رای و نظر مردم را به اثبات رسانده و هم دنیای مردم را آبادتر از گذشته کرده است. پروژه های آماده افتتاح،روز پنج شنبه بعد از غبا رروبی گلزار شهدابا حضور مسئولین استان افتتاح خواهد شد.
از مصوبات این جلسه :
۱-غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای کارمند روز پنج شنبه ۷/۶/۹۲ ساعت ۷ صبح و قرائت زیارت عاشورا با حضور رؤسا و کارمندان ادارات شهرستان .
۲- دیدار باخانواده شهدای کارمند روز سه شنبه ۵/۶/۹۲ باحضور فرماندار .
۳- برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر روز  شنبه ۹/۶/۹۲ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در مسجد مرشدی.
۴- حضور منسجم کارمندان در نماز جمعه مورخ ۸/۶/۹۲
روز سه شنبه فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،سرپرست شبکه بهداشت ودرمان،فرمانده بسیج ادارات از خانواده شهید جواهری (کارمندشبکه بهداشت) سرکشی نمودند.