پارک فلسطین و معضل نبود نمازخانه در آن

چرا این پارک(میدان) نماد مردم مومن میبد نیست و چرا در آن محلی مسقف برای عبادت و ادای نماز بندگان خدا و مسافران خسته از راه نیست؟ نکته در خور تامل نیز این است که نزدیک ترین مسجد در نزدیکی پارک فلسطین مسجد مرشدی است فاصله آن تا پارک ۱۰۰ متر است و تازه بسیاری از گردشگران از مکان آن اطلاعی ندارند

بی گمان معروفترین پارک(میدان) میبد در مرکز این شهر یعنی “محله بشنیغان” قرار دارد. پارکی که مامن مردمان شریف و مومن میبدی هنگام خستگی می باشد و علاوه بر مردم این شهر، مسافرانی از شهرهای دیگر نیز آن را برای استراحت برمی گزینند. پارکی که شاید مساحت آن ۲ الی ۳ هکتار باشد و مختصات مهم آن هم وجود کتابخانه مرکزی در قلب خود و همجواری با حوزه علمیه آقایان است. پارکی که امروز بی شباهت به میدان نیست!

اما یک سوال!

چرا این پارک(میدان) نماد مردم مومن میبد نیست و چرا در آن محلی مسقف برای عبادت و ادای نماز بندگان خدا و مسافران خسته از راه نیست؟ نکته در خور تامل نیز این است که نزدیک ترین مسجد در نزدیکی پارک فلسطین مسجد مرشدی است فاصله آن تا پارک ۱۰۰ متر است و تازه بسیاری از گردشگران از مکان آن اطلاعی ندارند و البته در ساعات غیر از اذان ظهر و مغرب فقط برای نمازگزاران مرد قابل استفاده است.

به امید همت مسئولین برای ساخت مکانی مسقف برای مسافران برای ادای نماز در این پارک قدیمی…